1. Dispoziții inițiale

      Acești Termeni și condiții de afaceri definesc relația dintre compania noastră, SC ANTEMCO SRL, în calitate de vânzător și operator al e-shopului cu adresa web www.serenicapelli.ro, și dumneavoastră, clientul nostru, care încheie un contract de cumpărare cu noi.

     Aplicăm o abordare uniformă pentru toți clienții noștri și le oferim aceleași beneficii, indiferent dacă sunt sau nu consumatori. Prin urmare, regulile stabilite în cadrul acestor Termeni și condiții de afaceri sunt valabile pentru toți clienții noștri.

    Acești Termeni și condiții acoperă, în primul rând, cumpărarea produselor din e-shopul nostru. Sunt aplicabili, în egală măsură, pentru cumpărarea unor produse folosind linia telefonică pentru clienți sau vizitând unul dintre magazinele noastre partenere.

  1. Încheierea acordului de cumpărare

        Puteți încheia un acord de cumpărare cu noi fie de la distanță, prin intermediul e-shopului sau al liniei telefonice pentru clienți, fie personal, vizitând unul dintre magazinele partenere sau platforme partenere.

     În cazul unui acord de cumpărare încheiat de la distanță, comanda – plasată transmițând comanda prin pagina web www.serenicapelli.ro sau prin intermediul liniei telefonice pentru clienți – constituie un proiect de acord. Comanda va fi valabilă pe o perioadă de 7 de zile, iar noi vom confirma primirea sa prin e-mail. Ca urmare, acordul de cumpărare va fi încheiat în momentul acceptării proiectului de acord de către noi, sub forma livrării produselor comandate. Vă vom informa prin e-mail despre expedierea produselor.

  Livrăm bunuri numai în cantități obișnuite pentru consumul casnic. În anumite cazuri (în special în cazul promoțiilor sau al lichidărilor de stoc), ne rezervăm dreptul de a fixa cantitatea maximă pe care o putem furniza.

  1. Retragerea fără motiv

       Aveți dreptul, prin lege, să vă retrageți dintr-un acord încheiat pe internet sau prin telefon, fără a explica motivul, în termen de 14 zile de la livrarea produselor. În compania noastră, orice cumpărător are dreptul de a se retrage din acordul de cumpărare fără niciun motiv, în termen de 14 de zile de la livrarea produselor. Regula este valabilă și în cazul cumpărăturilor efectuate în magazinele noastre fizice partenere sau platforme partenere.

       Pentru a vă putea exercita acest drept, trebuie să ne comunicați decizia dumneavoastră de a vă retrage din acordul de cumpărare, în termenul mai sus menționat. În acest sens, ne puteți contacta la contact@serenicapelli.ro  sau ne puteți suna la 0771-174-330.

     În cazul retragerii dumneavoastră din acord, vă vom rambursa costul de cumpărare a produselor neutilizate. Dacă vă retrageți în termen de 14 zile de la livrarea produselor, costurile de retur vor fi suportate de catre firma noastra.

  1. Este necesar să expediați produsele imediat, nu mai târziu de 5 zile de la data retragerii, pe adresa “Strada Sfanta Vineri, nr 25, bloc 105 , scara 3, parter, Salon Jovial, sau să aduceți produsele personal la magazinul nostru.
  2. Rețineți că veți fi considerat responsabil pentru orice reducere a valorii produselor, ca o consecință a manipulării acestora în alt mod decât cel necesar pentru a vă familiariza cu natura, proprietățile și funcționalitatea produsului (de ex., dacă folosiți un produs deși l-ați încercat deja). Vă rugăm să rețineți, de asemenea, că nu aveți dreptul să vă retrageți din acord în cazul produselor realizate conform cerințelor dumneavoastră sau al produselor personalizate (de ex., ambalaje cu gravuri personalizate), precum și în cazul produselor deschise și folosite care nu pot fi returnate  din motive de igienă (de ex., dacă s-a deschis produsul si a-ti folosit din cantitatea cu preparat cosmetic care intră în contact direct cu pielea).
  3. Reclamații

        În cazul în care produsele prezintă un defect la livrare, putem conveni cu privire la compensație sub forma unui voucher. Aveți, de asemenea, dreptul de a cere eliminarea defectului, sub forma înlocuirii. În situația în care eliminarea defectului este imposibilă sau nerealizabilă pentru noi, aveți dreptul de a revendica reducerea prețului de achiziție și, dacă defectul este substanțial, vă puteți, de asemenea, retrage din acordul de cumpărare.

  Produsele vor fi considerate defecte în special atunci când nu au proprietățile obișnuite sau prezentate, nu servesc scopului, nu respectă cerințele legale sau nu au fost livrate în cantitatea convenită. Rețineți că sensibilitatea crescută sau reacția alergică la produsele livrate nu pot fi considerate defecte ale produsului. De asemenea, deficiențele privind cadourile și alte gratuități, pe care le furnizăm dincolo de limitele comenzii dumneavoastră, nu pot fi considerate defecte. Imaginile produselor din magazinul nostru sunt doar ilustrative și nu constituie o prezentare obligatorie a proprietăților bunurilor (de ex., ambalajul poate fi diferit, datorită unei modificări implementate de producător).

    Vom răspunde cu plăcere tuturor întrebărilor referitoare la reclamații, la contact@serenicapelli..ro sau la 0771-174-330. Vă rugăm să trimiteți produsele care fac obiectul reclamației pe adresa mai sus mentionata

    Vă vom informa despre progresul reclamației, în special despre primirea, acceptarea sau respingerea acesteia, prin e-mail sau prin SMS. De asemenea, este posibil să vă contactăm prin telefon.

    Vom lua fără întârziere o decizie cu privire la reclamație. Durata rezolvării reclamației, inclusiv îndepărtarea defectelor, de obicei durează de la o zi, până la 30 de zile. În caz contrar, aveți dreptul să vă retrageți din acordul de cumpărare. Este necesar ca dvs. să ne furnizați asistența necesară pentru respectarea termenului de mai sus.

 

  1. Metoda de plată și de livrare

      Puteți selecta metoda de plată și de livrare din opțiunile pe care le oferim. Înainte de expedierea comenzii, vă vom notifica cu privire la metoda de plată selectată și la costurile aferente.

      Momentan, acceptam plata la livrare.

  Ne rezervăm dreptul de a asigura livrarea gratuită a produselor, în anumite cazuri.

  1. Diverse

        Oferim clienților noștri diverse reduceri, cadouri și alte vouchere. Utilizarea lor este dirijată de anumite reguli, care vor fi comunicate individual clientului, în fiecare situație. Cu excepția cazului în care se prevede altfel, fiecare voucher de reducere sau de cadou poate fi folosit o singură dată și numai un singur voucher de același tip poate fi folosit în cadrul aceleiași comenzi. Dacă nu se prevede altfel, reducerile nu pot fi combinate. În cazul în care valoarea voucherului cadou depășește valoarea cumpărăturii, diferența nu va fi transferată într-un nou voucher, iar suma neutilizată nu va fi rambursată.

      În legătură cu achizitia efectuată, este posibil să primiți un chestionar de evaluare, de la o terță parte. Puteți să le împărtășiți și altora experiența referitoare la cumpărătură și la produse. Vom fi foarte fericiți dacă veți accepta să completați chestionarul.